Zolang er mensen zijn zijn er stemmen

ZOLANG ER MENSEN ZIJN ZIJN ER STEMMEN

Een bijzonder boek van Stichting Weerklank. Verschijnt 10 april 2017

aankondiging-website-weerklank-novemer-2016

Alice in Wonderland; (Tekening: John Tenniel, 1820-1914)

Een boek over mensen die (ook) stemmen horen, over mensen die (ook) anders waarnemen, over mensen die (ook) helpen, behandelen en onderzoeken, over beroemde mensen die (ook) stemmen horen (van de Soemeriers tot en met Rihanna), over mensen van (ook) Weerklank en over van horen zeggen…………… Een boek dat stemmen horen niet benoemt als een ziekte of psychische stoornis. Een boek waarin mensen spreken over lijden, liefde, hoop en soms (ook) geloof. Het gaat (ook) over  kracht, strijd, regie, inspiratie en creativiteit. Dus gewoon (ook) over mensen, met en zonder stemmen.

Boekhandelprijs: 21,50 euro (exclusief 3,90 euro verzendkosten)

Als u het genoemde aankoopbedrag inclusief verzendkosten – 25,40 euro –overmaakt op bankrekening: NL67 INGB 0003 5014 84 t.n.v. Stichting Weerklank o.v.v. “Bestelling Zolang”, alsmede uw naam, adres, postcode en woonplaats, dan wordt het boek aan u opgestuurd.

Bestelling is pas definitief na ontvangst van uw betaling.

Vanaf eind november 2016 verschijnen tweewekelijks previews van het boek op deze website. Voor opmerkingen of vragen over de bestelling:

Stichting Weerklank: secretariaat@stichtingweerklank.nl