Stichting weerklank in Team PsychoseNet #Socialrun

Vrijdag 22 september a.s. start een nieuwe editie van de Socialrun. Een non-stop estafetteloop van 555 kilometer in 48 uur door een groot deel van Nederland met als doel het stimuleren van openheid rondom psychische aandoeningen.

Fabio: Team Hart voor de GGZ Socialrun 2016

Dit jaar doet Fabio wederom mee namens Stichting Weerklank in het Team PsychoseNet. Het grootste deel van Team PsychoseNet is het team dat vorig jaar deelnam namens Hart voor de GGZ.

Elke kilometer die afgelegd wordt door Team PsychoseNet kun je sponsoren. De opbrengsten komen ten goede aan projecten die openheid stimuleren en zo vooroordelen over mensen met psychische aandoeningen verminderen. Op de website van www.samensterkzonderstigma.nl kan je zien wie er allemaal meedoen in het team en hoe je mee kunt helpen om het team te steunen en kilometers te sponsoren.

Dit jaar is de start en finish locatie aan de verlengde Paltzerweg in Soest (het militair oefenterrein de Vlasakkers). Hier wordt a.s. zondag de 24ste ook het Te Gek!? Festival gehouden waar er naast de feestelijke onthaal van alle teams ook lekkere muziek, heerlijk eten, koele drankjes en uiteraard voor kinderen en volwassenen leuke activiteiten aanwezig zijn.

Ben jij er ook?

#MEEDOENISWINNEN #SOCIALRUN2017