Preview

ZOLANG ER MENSEN ZIJN ZIJN ER STEMMEN

Een bijzonder boek van Stichting Weerklank. Verschijnt 10 april 2017

aankondiging-website-weerklank-novemer-2016

Alice in Wonderland; (Tekening: John Tenniel, 1820-1914)

Een boek over mensen die (ook) stemmen horen, over mensen die (ook) anders waarnemen, over mensen die (ook) helpen, behandelen en onderzoeken, over beroemde mensen die (ook) stemmen horen (van de Soemeriers tot en met Rihanna), over mensen van (ook) Weerklank en over van horen zeggen…………… Een boek dat stemmen horen niet benoemt als een ziekte of psychische stoornis. Een boek waarin mensen spreken over lijden, liefde, hoop en soms (ook) geloof. Het gaat (ook) over  kracht, strijd, regie, inspiratie en creativiteit. Dus gewoon (ook) over mensen, met en zonder stemmen.

Boekhandelprijs:  21,50 euro. Voorintekenprijs: 15,00 euro (incl. verzendkosten 17,50) geldt tot 24 maart 2017.

Bedrag incl. verzendkosten à 17,50 euro overmaken op bankrekening:

NL67 INGB 0003 5014 84 ten name van Stichting Weerklank onder vermelding van ‘Bestelling Zolang’ (Bestelling is definitief na ontvangst van uw betaling). Vergeet niet uw naam en volledige adres te vermelden! Bezorging start vanaf 10 april 2017.

Vanaf eind november 2016 verschijnen tweewekelijks previews van het boek op deze website. Voor opmerkingen of vragen over de bestelling:

Stichting Weerklank: secretariaat@stichtingweerklank.nl