Adequate hulp aan stemmen hoorders

Corstens, D., Romme, M., Escher, S, Adequate hulp aan stemmen hoorders (€12,50 , excl. verzendkosten)

Het RIAGG Maastricht heeft in samenwerking met Stichting Weerklank een uniek boek geschreven waarin stemmenhoorders zelf aan het woord komen. De stemmenhoorders, de expertgroep genoemd, hebben zich verdiept in verschillende boeken, publicaties en therapieën.

De systematisering van de eigen ervaring wordt besproken. Het herkennen van stappen en fasen in de ervaring en het omgaan met stemmen. Het herstelproces waar ieder mee te maken kreeg. De relatie van stemmen en de levensgeschiedenis. En er wordt ingegaan op verschillende technieken in de hulpverlening. Het boek ‘Adequate hulp aan stemmenhoorders’ is een boek waar de stemmenhoorder nu eens zelf aan het woord komt over wat werkt en wat niet werkt. Iedere hulpverlener kan hier zijn voordeel mee opdoen om een stemmenhoorder nog beter te kunnen ondersteunen bij zijn herstelproces.

Adequate hulp aan stemmen hoorders